Ruang Iklan Untuk Disewa

Balik Kampung Endau-Penyabung Part 1

Assalamualaikum,

Saya sekarang berada kat johor. Esok ada majlis pernikahan sepupu kat sini. Actually, seronok dalam tak seronok. Patutnya seronoklah tapi bila kenangkan next week kena gi kuching dan miri terus jadi tak seronok percutian saya. Sebab dlm kepala dok fikir pasal kerja. Letih confirm tak hilang. Ingat nak cuti hari isnin dan selasa, lastly kena cancel cuti sbb nak ke kuching hari selasa ni. Dahla saya sorang pompuan plak tu. Tak syok langsung.

Kat johor ni kita orang pilih duduk kat homestay. okaylah dari tak ada. suami dan anak duk bawak abah dan pakcik makcik ku berjalan2 kat pantai telok gorek katanya? Adoi, tak taulah betul ke tak ejaan tu. Bunyik dah macam mencarut ku dengar hahaha. Gambar tak sempat nak ambil sebab dah letih sangat. Cuba ku sebat jelah gambo kat pakcik google.



Saya dah tak heran dah ke sini sebab dah selalu sangat dating ngan suami hehe. So, hari ni kasi chance la kat paksu n achik pergi. Dia orang datang pun tak pernah. Paksulah teringin sangat nak mandi pantai. Saya pun tak taulah boleh mandi ke tak musim hujan ni. Takut dipukul ombak je. Hehe.. apa2 pun tunggu mlm ni punya cerita ya. Sebab ada buat panggang BBQ... bnyak syiok woooo...

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia