Ruang Iklan Untuk Disewa

Antara Permainan Ku Masa Kecil Yang Masih Ada Dalam Simpanan

Assalamualaikum

Masa nak pindah a few years ago, sy terjumpa salah satu permainan masa saya kanak-kanak dulu dan masih dalam simpanan saya. Masih cantik dan elok. Tidak rosak langsung. Yang paling menarik sekali mainan tersebut telah ditemurunkan kepada anak saya. Hehehe...

Inilah dia mainan yang saya maksudkan. Spring pelangi. Saya rasa siapa yang lahir tahun 80an mungkin tahu kot. Huhu... Pas tu tak jumpa dah mainan spring ni. Kalau korang terjumpa kat mana ada jual benda ni, silalah bg tau saya ya... hehe... dulu ada dua kini tinggal satu sbb yg satu lagi tu dah terbelit2 tak boleh dibetulkan...




2 comments

Anonymous
October 5, 2013 at 12:18 AM

hahaha saye pun ade jugak benda ni, yoyo lembik yg mcm rambutan tu pun sye ade. baru beli :p

October 5, 2013 at 1:40 AM

pernah main n suka hehe

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia