Hadiah Giveaway By Mahira Ridzuan

Click benner utk ke entry giveaway


Ada 10 hadiah disertakan untuk 10 pemenang!!

Hadiah semua disponsor oleh saya. Kalau ada yang nak jadi sponsor di alu2kan.


Kain Pasang x 1 pemenang 
(gambar ni contoh sahaja, corak apa tu surprise)


Novel terbitan Kaki Novel x 1 pemenang 
(gambar ni contoh sahaja,tajuk novel surprise)



Jakel Fabrik x 4 pemenang 
Contoh macam Dato Siti dan Diana Amir pakai
(gambar ni contoh sahaja,warna apa tu surprise)



Buku Nota kecil x 2 pemenang
(gambar ni contoh sahaja buku sebenar surprise)


Duit Raya RM5 x 2 pemenang
(Ni duit contoh je)

Amacam, best2 tak hadiahnya? 
So, apa tunggu lagi jom mulakan segman ni!!
(^^,)

2 comments

July 18, 2013 at 12:49 PM

hadiah sgt best !

July 22, 2013 at 8:23 AM

beznya hadiah2 ni..
dah lama x dapat hadiah..
kalau menang, kira hadiah besday ni..
hehehe

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia