Ruang Iklan Untuk Disewa

Cabaran 30 Hari Entry : Day 18 : Siri TV Kegemaran KM

Assalamualaikum korang!

Kali ni KM nak share rancangan siri tv yang menarik hati KM.
Okeh, sebenarnyakan KM tak sempat pun nak tengok tv tau.
Balik kerja uruskan zulaikha.
Lepas tu teman dia makan malam.
Kemudian teman zulaikha buat kerja sekolah kat bilik.
Then, temankan dia tido pulak.
Last sekali sampai ke sudah tak dapat nak tengok tv.

Kalau aku dapat tengok pun hari sabtu atau ahad.
Itu pun macam cerita love you arrogant, adam dan hawa, bukan kerana aku tak cinta.
Sebab yang ni semuanya marathon.
Sekali hadap tengokkan best.
Orang lain dah dapat feel sebelum ni tapi aku baru nak feeling2 jiwang gitu hahaha.

Tapi.. haaa kalau siri tv jam 7pm tu aku layanlah jugak.
Tapi lagi aku tengok jugak cerita apa yang best, baru hadap sungguh2
.
Kalau adaptasi novel memang aku layan hihihi.
Tapi kalau cerita jam 10pm ke atas memang mintak maaflah.
Tak dapat nak layannya haha.
Ngantuk, terus bom tido.

Jadinya cerita tv apa yang aku tengah layan sekarang?
Hehehe, Maaf Jika Aku Tak Sempurna
Aku suka tengok Fahrin sebab dia kalau belakon mesti watak yang matang.

Okeh itu je nak certai pasal cabaran day 18.
Tunggu next entry pualk ya..



10 comments

September 21, 2014 at 9:20 AM

waa.... mama tengok cerita tu pun on off..

September 21, 2014 at 11:07 AM

ohh abg fahrin.. hensemnyee..hahah... kak KM.. nanti kalau buat novel, buat ala2 watak fahrin ye..hikhik.. :P

September 21, 2014 at 2:20 PM

akak KM minat fahrin rupanya..hehe

September 21, 2014 at 2:49 PM

wanie pernah layan kejap citer ni..memang best..heheh

September 21, 2014 at 5:24 PM

x sempat lyn drama tu..

September 22, 2014 at 1:48 AM

Saya mmg tak sempatlah nak layan drama mcm tu... wife dgn anak je yg layan.. :D

September 22, 2014 at 10:24 AM

cerita dia time maghrib. saya habis exam pun nak dekat maghrib. so, dah lama x layan. sobs.

datang klik2 iklan kat sini ^^,

September 22, 2014 at 4:20 PM

saya pun jarang dapat masa tengok siri televisyen
biasa dah malam sangat baru boleh

September 22, 2014 at 9:31 PM

Saaya pun jarang layan cite lepas pkl 10pm.
Selalunya terlelap dah depan tb.

September 26, 2014 at 9:43 PM

ahaaa akak pun suka lakonan fahrin klau lah boleh kawin dgn beliau ahaha berangan lah ko jm

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia