Ruang Iklan Untuk Disewa

CPUV PC Demand Gen Digital (Details)

Assalamualaikum korang!

Ni sambungan dari entry CPUV PC Demand Gen Digital sebelum ni.
Kan aku cakap, aku tak dapat cari detail iklannya.
Dan sekarang baru aku nampak kat header blog aku.
Kalau korang tengok, iklan tu nampak biasa2 je tapi ianya bermakna untuk aku hehe.



Okeh, aku dah tengok dah iklan nuffnang tentang HP PC ni.
Ha, kalau korang nak tau macam mana rupa iklan dia, cuba tengok kat bawah ni ya.
Seperti yang aku jangka memang tepatlah tekaan aku tu.
HP tengah duk promote PC keluaran mereka
Starting harga murah-murah pulak tu..
Aku tengok pun rambang mata wei, haha.
v
v
v






Jadi, pada sesiapa yang ada berangan dan baru nak berangan tukar laptop baru, haaa korang bolehlah tinjau-tinjau ke iklan nuffnang KM ni ya.
Lepas tu janganlah segan-segan nak klik iklan tu tau.

Kot-kotlah korang ternampak iklan comel ni berjoget kat atas header tu, rajin-rajinlah klik ya.
Hehehe... isi dan penuhkan tabung untuk Zulaikha.
Ok, thanks you all, bye!

10 comments

August 26, 2014 at 8:32 AM

alhamdulillah..... rezeki tu, mama pun melekat satu...

August 26, 2014 at 9:09 AM

wahh cpuv baru..rezeki :)

August 26, 2014 at 9:33 AM

tahniah KM...beli la satu..hehe

August 26, 2014 at 11:12 AM

akak di sini...
Thanks :)
http://edaeri.blogspot.com/2014/08/review-segmen-8h-30m-teka-opening-cerita.html

August 26, 2014 at 2:21 PM

alhamdulillah rezeki...thaniah kaka :)

August 26, 2014 at 3:49 PM

rezeki akak..hehe..Za tak dapat pun..sedih.. ;((

August 26, 2014 at 10:00 PM

Sukaaaa lappy tuuuuu.

August 27, 2014 at 4:30 PM

Alhamdulillah.. Rezeki.. :)

August 27, 2014 at 6:10 PM

Alhamdulillah rezeki.

September 2, 2014 at 1:46 PM

tahniah

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia