Ruang Iklan Untuk Disewa

Pagi2 Datang Office Nampak Parcel Tapi...

Assalamualaikum korang!

I am back to work!!!
Seawal jam 7:20 am aku dah terpacak kat office.
Haaa... ingat senang nak dapat staff  rajin macam aku ni? Awal-awal pagi ke office.
Macam dah rindu sangat nak buat kerja yang ditinggalkan 2 hari ni.
Padahal...... *takut jalan jem sebab tu datang awal*

Okeh, pagi-pagi aku datang office, bawak bekal air 2 liter dan tetiba nampak satu parcel dengan stem RM1 kat atas meja.
Aku tertanya-tanya jugak, siapa yang menghantar parcel kat aku ni.
Yang aku pulak boleh terlupa.
Aku ada join kontes apa2 ke haha.
Dengan tak sabarnya aku pun bukalah.
Belek punya belek, rupanya keropok kering?



Waaaa.. ni kalau goreng pon sodap ni, dah la lapo perut ni.
Bungkusan plastik bubble ni tak boleh bukak sebab nanti berterabur keropok atas meja.
Sekarang ni kemaruk makan keropok je tau.

Okeh, persoalannya sekarang ni, siapakah yang pos pada aku tanpa meninggalkan apa-apa note di dalamnya.
Aku terfikir-fikir, tercari-cari tapi serious aku lupa haha.
Okeh, kepada pengirim yang terbaca entry ni, terima kasih banyak-banyak ya.
Ni rezeki makanan Allah bagi tapi tak tau dari siapa.
Alhamdulillah syukur nikmat.

Ok daaa...

13 comments

September 10, 2014 at 12:40 PM

untung lerr..:)

September 10, 2014 at 5:32 PM

wahhh nak sikit, hehe

September 10, 2014 at 7:12 PM

nih hadiah join ga yg irrayyan anjurkan...sy pun dpt jugak

September 10, 2014 at 9:48 PM

Saya tau sapa yg bagi sbb saya pun dapat

September 11, 2014 at 9:28 AM

Wah.. btul2 suprise ni.. tahniah.. :)

September 11, 2014 at 4:18 PM

Takut nak makan sebab xtau pengirim.

September 11, 2014 at 8:28 PM

Haha KM ni. I is lupa..

September 11, 2014 at 8:38 PM

Yang kelakar tu boleh ke pos parcel besaf gitew dgn setem rm1 je. Ada secret admire ke km? Hikss

September 11, 2014 at 9:45 PM

wah dapat keropok..

September 12, 2014 at 1:23 PM

salam. untung la,,,

September 12, 2014 at 4:20 PM

Dapat apa tu KM?

September 12, 2014 at 10:50 PM

fuyooo. bestnyaa.. siapakah yg bg tuu?hehe

September 14, 2014 at 8:46 PM

rezeki... haa haa secret admire hapee.. hehehe

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia