Ruang Iklan Untuk Disewa

USB Mini Fan Dah Sampai!

Assalamualaikum korang!

Haaa aku excited ni.
Excited sebab kelmarin USB Mini fan yang aku beli tu dah sampai.
Dah lama ko, aku tunggu kehadirannya.
Rupanya minggu ni baru nak sampai, huh!
*Kejadahnya si mahirah ni beli kipas USB pulak? Apa kat rumah tak ada kipas ke apa dia ni?*


Hahaha!
Memanglah kat rumah aku tu ada kipas.
Masalahnya bilik aku ni kalau belah petang, sikit punya cantik matahari focus ke rumah kami.
Paneh kot bila pancaran matahari petang masuk ke bilik.
Ko pasanglah kipas ke, ekon ke, memang tak dapat cover nyer kebahangan matahari tu haha.
Habis segala vitamin a b c d e f g sampai z pada latptop aku (^^,).
Berpeluh tau makcik bedah ni duduk hadap laptop tu.
*Eleh, ni baru panas kat dunia mahirah oi, kat neraka besok lagi panas.*
Krik Krik Krik
Baiklah!


Taaadaaa!! Inilah USB fan tu.
Aku dah try pasang kat sebelah laptop tau.
Nampak simple tapi angin dia kuat wooo.
Letak kertas pun boleh terbang jugaklah dua tiga helai.

Kalau korang nak tau, sebelum ni aku pernah beli dua jenis USB fan tau.
Satu bladeless yang bunyi dia bapak bising giler.
Arrrghh! Kalau ingat balik, menyesal beli tau!
Bladeless fan tu aku beli untuk letakkan kat office sebab ekon office kita orang ni kadang2 sumbat.
Nak tengok gambonya? 
Haaa nilah dia.
Udah ler, korang tak payahlah nak terpengaruh dengan kecantikan rupa paras dia.
Luaran memang cantik tapi dalaman hampeh.
Angin tu memanglah rasa, tapi bising tu yang tak boleh diterima.
Tak tenang aku nak buat kerja wei.
*Bunyi gedek-gedek-gedek-gedek kat telinga.*
Rasa nak campak masuk tong sampah je.
Haaa... tapi sekarang memang dah sadakallah le.

Okeh, untuk puaskan hati, aku beli pulak tower fan USB.
Aku ingat tower fan ni dapatlah menyelamat masalah kepanasan aku kat office.
Sekali dia ni pun dua kali lima jugak bisingnya!
Dush! Dush! Dush!
Lagi sekali aku rasa menyesal beli.
Awatlah blade dia memekak nauzubillah?
Nak tengok rupanya?
Haaa ni lah dia.
Cantik tu memanglah cantik tapi indah kabo dari rupa.
Udahnye aku beli je yang jenis besi habis cerita.
Dan bila aku compare ketiganya, USB mini fan besi lagi bagus dari 2 kipas kat atas ni.
Bladenya tak hasilkan bunyi bising.
Yang penting blade dia besar dan hasil angin memuaskan.
Sekian, itu je nak bebel.
~Daaa~

22 comments

August 21, 2014 at 12:50 PM

kat opis ada 1.. duk tala kat muka.. hehhehehe

August 21, 2014 at 1:40 PM

Sama macam rumah saya.
Tengahari ke petang matahari focus kat master bedroom.
Memang berbahang.

August 21, 2014 at 1:41 PM

Samalah rumah saya..
Berbahang master bedroom tu.

August 21, 2014 at 1:42 PM

Wah, boleh la Kak KM makan angin lebih skrg ni:) hikhik :p

August 21, 2014 at 2:13 PM

SALAM. huhu sy punya da rosak ..

August 21, 2014 at 2:21 PM

betul-betul..kipas bunyi bising memang menyakitkan telinga kan.

August 21, 2014 at 2:34 PM

macam menarik ja kipas ni..hehe

August 21, 2014 at 3:19 PM

fuyoo lepas nie sejukk je la muka kak KM...hihihi....

August 21, 2014 at 6:23 PM

haha... sejuk je muka kalo gitu. :)

August 21, 2014 at 6:23 PM

betul.. bahang sgt... huhu

August 21, 2014 at 6:24 PM

kembung perut dik klo mkn angin :-)

August 21, 2014 at 6:24 PM

laa rosak ke?

August 21, 2014 at 6:25 PM

betul.. tak tenteram nak buat kerja :-d

August 21, 2014 at 6:32 PM

beli jgn tak beli.. murah ja.. tak mahal pon.. :)

August 21, 2014 at 6:32 PM

iya hihi :-)

August 21, 2014 at 7:04 PM

Irra sidai baju kat tingkap..amik kau cahaya nak masuk pon tak boleh...cepat sikit baju kering...wakakakaaa. irrayyan.com

August 21, 2014 at 8:03 PM

awww... comel. mudah dibawa. kena dapatkan satu ni. hihi. boleh keringkan bulu mata gak bila calit mascara tebal tebal... ehehehe

August 21, 2014 at 10:44 PM

Comelnya usb fan tu.. :)

August 22, 2014 at 12:08 AM

Biar x der rupa janji dpt fungsi dgn baik dan x menyakitkan hati kan KM :-)

August 22, 2014 at 12:31 PM

Bladeless fan tu hukum lanting je, KM. Sikit punya cantik,...dah tak de bilah tu boleh bising pulak!

August 22, 2014 at 8:38 PM

laaa.. ye ke kak? tak bagusla macam tu. apa daaa..lagi fikir kuantiti dari kualiti.

last2 yang pesen lama juga yang bagus.

September 2, 2014 at 12:10 AM

rupanya yg cntik x menjamin kualiti kan

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia