Ruang Iklan Untuk Disewa

Sampul Duit Raya Untuk Zulaikha


Assalamualaikum korang!

Tengoklah ni, comel tak sampul duit raya Zulaikha?
Hihi! Dalam banyak-banyak sampul, boleh pulak aku terbekenan kat sampul duit raya ni.
Sampul duit raya ni di beri oleh kawan office aku.
Konon-konon nak balas duit raya yang aku bagi pada anak dialah sebelum ni.

Aku pulak sebelum ni bagi duit raya guna sampul FROZEN hehe.
Sampul ni aku tempah khas untuk anak2 member office je.
Bukan untuk nak bagi kat budak luar tau.
Yang balance simpan kat rumah, buat tukun.
Sayang kot haha!

Tup-tup dibalas pulak dengan sampul duit raya yang sempoi ni dari kawan aku.
Dapat sampul pelik-pelik ni, aku sayang nak bagi kat orang lain.
So, simpan dalam tangan sendiri jelah.
Mana tau, tahun depan boleh buat contoh nak tempah, kan?

Jadi, aku bertanyalah pada kawan aku tu.
Kat mana dia dapat sampul duit comel ni?
Rupanya dia tempah kat adik dia je.
Adik dia ada buat printing kad raya, sampul duit raya dan macam-macam lagilah.
Waaa... sangat menarik perhatian aku okeh!

Erm... aku ingat tahun depan aku nak tempahlah.
Bukan tempah sampul duit rayanya tapi nak tempah kad raya khas.
Haaaa nanti bolehlah kita berbalas kad rayakan?
Errr... tempah kad raya haji ada orang buat tak?
Ngeeee... ok bye!



14 comments

August 20, 2014 at 8:12 AM

haha. kalau macam tu, akak KM jadi orang first je la buat kad raya haji. hehe XP

August 20, 2014 at 8:26 AM

kad raya haji tak de lagi. hehehe. agakk try buat. mesti ramai nakk~ XD

August 20, 2014 at 9:14 AM

raya haji?? akak KM nak bg ke? anis terima je..hahaah..

August 20, 2014 at 9:27 AM

hehe..tempah sampul ada muka KM la..barula macam retis gitu..hehe

August 20, 2014 at 10:09 AM

Wahhh nak buat jugak sampul raya irrayyan.com

August 20, 2014 at 11:22 AM

akak KM try lah buat untuk raya haji..nanti Za nak 1 taw..hehe

August 20, 2014 at 11:39 AM

Hehehe..Kad raya haji ye? belum pernnah orang buat lagi..kak Km try la buat:)

August 20, 2014 at 11:42 AM

wah boleh tempah sampul duit raya..awesome...hehe

August 20, 2014 at 1:36 PM

salam. itu yang best kalau kerja bahagia printing..bole minta print pelbagai macam..kakak sy kerja bahagian printing jugak..so senang sikit nak print kad, sampul dsbg..

btw memang comel sampul tu..

August 20, 2014 at 2:37 PM

Wahh menarik ni... pasti bnyk sambutannya nanti...

August 21, 2014 at 8:29 AM

Wahh..rare la sampul ni kak.. ^_^

August 21, 2014 at 1:26 PM

Kalau tpah sampul duit raya mahal ke?
And tempah kad raya mahal tak?

August 21, 2014 at 10:57 PM

Waaa.. Kreatifnya sampul duit raya dia..

September 1, 2014 at 10:39 PM

memg cantik n kreatif

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia