Ruang Iklan Untuk Disewa

Email2 Macam Ni Buat Semak Je kan?

Ini baru sikit aku spot check.
Sebenarnya banyak lagi tapi tak laratlah aku nak tunjuk semua.
Ada yang kata email aku menang loterylah.
Yang best tu nak mintak tolong aku simpankan duit pun ada.
Kalau nak menipu pun agak-agaklah wei, kita bukannya bodoh pun.
Ada ke manusia nak pas duit dia kat orang yang tak dikenali.
Taktik basi dah.
Hai.. kalau aku hitung balik berapa banyak email yang minta aku jadi pemegang duit dia orang dan menang lotery, mesti aku dah jadi billion air sekarangkan?
Menang lotery bukan sikit2 der, juta USD plak tu.
Yang kata menang juta Euro pun ada wei. 
Memang pembohong nauzubillah.
 Apa yang pasti, email2 ni semua menyemakkan inbox aku.
Hari-hari aku nak kena clearkan SPAM dan sekarang dia terjah kat inbox aku pulak.









Macam-macam nama aku jumpa ko.
Allif Omar
Aminata Abdul Ghani
Sawdu Bella
Ahmad Hassan
Ahmad Kassan eh? ada ke?

Siap cakap sama ada aku boleh dipercayai atau tidak?

"Kalau dah tak percaya yang ko hantar email kat aku suruh jaga duit ko tu kenapa? Gila?"
Ok faham itu SPAM. Kalau aku layan, aku pun bodoh macam dia orang huhu.
Cuma aku nak tegaskan kat sini yang semua email tu mengganggu mata aku!

Ok bye! 


12 comments

July 18, 2014 at 1:03 PM

hehehe...
serabut je kan diaorg ni...
nak tambah geram, nk delete spam2 ni..
terdelete email penting..uwaaaa

July 18, 2014 at 1:15 PM

haah... mmg geram kalau terdelete email penting..

July 18, 2014 at 2:57 PM

memang semak.. tambah2 lagi kat ruangan spam tu. maigoodd. mau tak jenguk dua tiga hari... tudiaaa

July 18, 2014 at 3:24 PM

haha..macam2 la diorg ni..dunia makin canggih makin bahaya

July 18, 2014 at 6:15 PM

haaa. itu le... akak punya gmail dah 7k der... macam ne nak buat tu? pening-pening...

July 18, 2014 at 7:45 PM

klik Nuffnang u mobile

July 18, 2014 at 9:05 PM

itulah... salah gunakan kemudahan,

July 18, 2014 at 9:06 PM

thank you

July 18, 2014 at 9:31 PM

masha-ALLAH, banyaknya emel spam. saya pernah dapat juga. tapi tak adalah sebanyak ni.

July 19, 2014 at 4:49 AM

Sama-sama, kak.

July 19, 2014 at 4:50 AM

Saya pun byk sgt email yg x sepatutnya. Yang ter'subscribe' tu punyelah banyak jugak..x tertengok.

July 19, 2014 at 6:11 AM

akak punya gmail dah sampai 7k dah amy... tak mampu nak delete... huhu

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia