Ruang Iklan Untuk Disewa

Update : Blogger Yg Rajin Visit Karya Mahirah

Alhamdulillah, selesai sudah aku update senarai blogger yang rajin tinggalkan jejak mereka di blog aku ni dan yang rajin tinggalkan komen setiap bulan. Di sini aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak pada korang yang sudi baca nukilan, luahan, tips-tips, resepi dan macam-macam lagilah yang tak tersenarai. Aku sangat-sangat hargai masa yang korang luangkan tu.

Untuk info korang, senarai blogger yang aku update ni akan dijadikan tempat aku singgah, tempat aku lepak atau erti kata lain nak blogwalkinglah (insyaAllah setiap hari, setiap weekend atau setiap bulan) hehe. Terima kasih sangat-sangat di atas masa yang korang luangkan walaupun hanya sekejap. Ok... sekian bye!

Rajin-rajinlah lawat blog mereka yang sporting ni ya.





4 comments

June 27, 2014 at 5:06 PM

eh ehh ehhh ada nama blog kita lah. hehehe. thank you kak. akan cuba mengujung setiap hari andai masa mengizinkan. keep blogging, kak :D

June 27, 2014 at 7:25 PM

haha... welcome!

June 28, 2014 at 11:14 PM

Wahh...irrayyan.com pon ada..tocey tocey..

June 28, 2014 at 11:21 PM

sama2... hihi...

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia