Ruang Iklan Untuk Disewa

Pemenang Blogwalking Karya Mahirah

Assalamualaikum,

Alhamdulillah... selesai sudah segmen blogwalking saya ni. Terima kasih pada peserta yang join. Memandangkan hanya tujuh peserta yang join, jadi saya putuskan ke tujuh-tujuh peserta yang comel ni layak menerima hadiah misteri daripada saya. =)

1. Nurin Irsalina
2. Claramenda Douhin
3. Karimah Zulkafali
4. Shafyqah Azry
5. Sephia Irdinah
6. Anis Aisyah
7. Shahida Rahim

Tahniah sekali lagi pada peserta. Sila tuntut hadiah anda dengan segera pada saya. Masa untuk tuntut hadiah diberi sah sehingga 7 Mac 2014 (Jumaat). Selepas dari tarikh itu sebarang tuntutan tidak akan diterima lagi.

PM saya di Facebook beserta details seperti di bawah :

Nama :
Alamat :
No Tel :

Terima kasih pada yang sudi join segmen blogwalking saya. In shaa Allah, akan datang saya akan buat lagi segmen macam ni.


2 comments

March 3, 2014 at 10:19 PM

PM akak :) Thanks a lot! :)))

March 3, 2014 at 11:32 PM

wah semua dapat hadiah!alhamdulillah..thank you :)

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia