Ruang Iklan Untuk Disewa

Alat Solek Yang Saya Guna Setiap Hari

Saya sebenarnya sangat malas nak bersolek. Pergi mana-mana cuma pakai bedak je. Kadang2 tu tak touch up apa2 langsung. Tapi bila dah suami tegur muka macam baru bangun tidur tu. Haaaa... mulala sentapkan? Haha... maknanya dia suruh saya bersolek. Nak tak nak, saya pun mulala menyolekkan diri. Belilah alat solek yang simple2 yang saya boleh usung ke mana-mana. Nak ikutkan semua tu memberatkan beg saya. Tu yg sy beli yang kecik2 dan simple. Tak payah nak bawa beg solek beso2.


So, inilah dia yang ada dalam beg tangan saya ke mana je saya pergi.

1. Blusher
2. Lipstick Bodyshop
3. Eyeshadow Avon
4. Compact Powder Cosway
5. Eye Liner Macs
6. Powder Brush
7. Eyeshadow Brush

Itu sahaja. Simplekan? Itu jelah yang saya bawak ke pejabat. Kalau tak, sebelum ni banyak gila saya bawak. Entah apa yang saya nak pakai pun saya tak tau. Now, saya pilih ini sahaja. Boleh match dengan mana2 pakaian pun. Tak payah nak pakai warna warni sangat. Macam apa je nampak nanti. Huhu...


3 comments

March 17, 2014 at 12:30 PM

simple but nice <3

March 18, 2014 at 12:28 AM

tak perlu solek tebal2 pun dah cantik jugak...hehe =D

March 18, 2014 at 11:39 AM

betul tu... haha.. klu tebal sangat susah nak sental..

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia