Ruang Iklan Untuk Disewa

Reverse Parking, Siapa Betul, Siapa Salah? Minta Pencerahan!

Assalamualaikum,

Pagi ni ada sorang hamba Allah kat office ni buat saya rasa mengucap panjang! Saya nak reverse parking. Dia kat belakang saya Q pastu honk saya suh kedepan sikit bagi laluan pada dia dulu sebelum saya masuk reverse parking. Skang ni saya nak tanya? Dia belajar undang2 kat mana ek? Sekolah memandu mana yg ajar klu org tengah Q masuk parking, bagi org belakang jalan dulu? Tak boleh sabar ke apa? Macam ni punya manusia pun ada ka? Sy memang aim dia ni bawak kereta dalam kawasan office sangat macam pelesit. Mohon dia di beri petujuk. Jalan ni bukan jalan dia sorang, hak orang ramai. Kali ni saya maafkan dia. Tak mo pulak dia keluar kereta tadi tunjuk muka. Haish! Terima Kasih.



6 comments

September 12, 2013 at 9:25 AM

kasihannya..sabar.

September 12, 2013 at 11:34 AM

hehehe situasi byse .. sabar~~

September 12, 2013 at 12:11 PM

mmg geram kalau kena gini.. sabar ye kak...

September 12, 2013 at 1:51 PM

mmg sabar.. haha.. nasib baik akak tak terlanggar dia masa reverse td di sebabkan tak sabo dia tu...

September 12, 2013 at 3:39 PM

patutnya mahira hon dia semula tanda protes..huhu..nmpk sgt dia yg x sabar..

September 12, 2013 at 3:55 PM

sy td terkejut bila di honk panjang... so sy cuma bukak cermin then keluarkan tangan cakap "apa daaaaa!! sabar tak boleh ka?? org nak masuk reverse..." itu je termampu rasa protes.. pastu dia tak keluar dari kereta dah... sy tunggu jugak nak tengok muka dia.. tak pe... kereta dia senang aim sbb dia je kereta warna gold gitu.. hehe...

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia