Ruang Iklan Untuk Disewa

Perubahan Giveaway by Mahira Ridzuan

Assalamualaikum,

Memandangkan Hari Raya Aidifitri jatuh pada 8 Ogos 2013, jadi dengan rasminya saya ingin memendekkan tempoh giveaway terhad kepada 60 orang peserta sahaja. Seandainya senarai peserta tidak mencecah ke angka 60 by this 30 Julai 2013, automatic giveaway ni saya akan tamatkan dan terus umumkan pemenang.


Kenapa saya buat pindaan? Sebab memudahkan proses pengeposan di lakukan seminggu sebelum hari raya menjelang. Pengalaman saya sebelum ni seminggu sebelum raya, pos man tak jalan dah. So, barang akan diperap di pos office sampai seminggu selepas raya. Lebih baik saya tamatkan awal supaya proses pengeposan berjalan lancar.


Mohon maaf kepada siapa yang tak sempat join. 
Next time kalau saya buat GA lagi, pakat join ramai2 lagi ya.

Selamat Hari Raya

*SIAPA YANG TAK MENEPATI SYARAT SILA LENGKAPKAN YA. 
SAYA CHECK SATU2 =)

5 comments

July 28, 2013 at 11:35 AM

Harap2 arina menang :)

July 28, 2013 at 12:59 PM

full of hope hee :)

July 28, 2013 at 2:47 PM

harap ada rezki.. :)

July 28, 2013 at 4:15 PM

Insya Allah, lepas ini saya akan join.. Harap2 sempat lagi..

July 28, 2013 at 4:40 PM

Isabel ada lagi 3 tempat...

Post a Comment

Disable right click

Kira Visitor

Lazada Malaysia